Veelgestelde vragen

Bezorging


Hoe worden de pakketten bezorgd?
Op dit moment bezorgen wij niet. U kunt wel uw bestelling bij onze boerderijwinkel ophalen.  U kunt gerust contact met ons opnemen en kijken wat de mogelijkheden zijn. 
 
Kan ik zelf een bezorgtijd kiezen?
Helaas is dat niet mogelijk.
.
Wordt er door heel Nederland bezorgd?
-
 
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?

-

 
Er is nooit iemand thuis op de dag van bezorging, wat nu?
-
 
Wat als mijn pakket niet geleverd wordt?

-

 

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

U kunt in de webshop kiezen voor verzenden of afhalen, u kunt in eerste instantie altijd op onze openingstijden van onze boerderijwinkel op vrijdagmiddag en zaterdag uw pakket bij ons afhalen. 


Wat zijn de verzendkosten die jullie berekenen?

-

 

Verpakking


Hoe is het vlees verpakt?

De vleesproducten worden vacuüm verpakt, wat betekent dat zuurstof bij het vlees wordt ontrokken. Door deze manier van conserveren kunt u het vlees in de vriezer op -18 langer dan 9 maanden bewaren. Het advies is wel om het vlees eerder te consumeren. Doordat er geen zuurstof bij het product komt is de kleur van het vlees wat donkerder van kleur, maar zodra het weer in contact komt met zuurstof zal na ongeveer 10 minuten de mooie rode kleur terugkomen.  

 

Hoe wordt de bestelling verpakt? 

De producten gaan in een goed geïsoleerde doos met coolpacks die het product tot 36 uur koel houden. Hierdoor kan de bestelling bezorgd worden met ongekoeld transport. De producten worden zorgvuldig ingepakt met speciaal papier en daarna verzegeld met een  sticker zodat u weet dat het pakketje niet onderweg is opengemaakt. 

Meer informatie bij verpakken & verzenden

 

Kan ik de coolpacks hergebruiken?

  1. De coolpacks kunnen eventueel hergebruikt of gerecycled worden, maar zijn bedoelt voor eenmalig gebruik. Het is een gerecycled product en 100% milieuvriendelijk. 

Betaling


Hoe gaat het met betalen? 

U heeft uw producten in het winkelmandje toegevoegd en kunt nu klikken op 'bestellen' om uiteindelijk af te rekenen. Via iDeal wordt het bedrag overgemaakt en krijgt u meteen een bevestigingsmail. Mocht er iets mis gaan met de betaling wordt u zo snel mogelijk op de hoogte gehouden. Als u zelf voortijdig merkt dat iets misgaat neemt u dan contact met ons op.

 

Kan het alleen maar via iDeal of zijn er ook andere betaalmogelijkheden?

Op het moment kunt u alleen betalen met iDeal via MolliePayments. We zijn bezig met meerdere betalingsmogelijkheden.

 

 

Producten


Ik ben op zoek naar een speciaal product. Kan ik dit bij jullie krijgen?

Jazeker. Wij proberen een zo groot mogelijk assortiment aan te bieden aan de klant. Omdat de runderen bij ons opgroeien en we de producten zelf vermarkten hebben we te maken met de vraag van de consument en de verwaarding van het rund. Een rund heeft populaire delen en delen die minder besteld worden. We kunnen bijvoorbeeld niet 40 picanha's op voorraad hebben vanwege onze kleinschaligheid.  Hierdoor kan het zijn dat een stuk vlees dat u zoekt niet voorradig is. Heeft u nu al interesse, neem even contact met ons op.