Home » FAQ en contact

Veelgestelde vragen

Bezorging


Hoe worden de pakketten bezorgd?
Het bedrijf 'Red je Pakketje' bezorgd de pakketjes van Bronckhorster Beef op de woensdag avond en vrijdag avond bij u thuis. Er wordt gebruik gemaakt van het concept  'same day Delivering',  zodat de diepgevroren producten ook koel bij u thuis aankomen. Op woensdag en vrijdag worden de bestellingen klaargemaakt en haalt het bezorgbedrijf de pakketjes op. Deze pakketten worden dezelfde avond bij u thuis bezorgd. Besteld voor 8 uur s'morgens is woensdag of vrijdag geleverd. Via uw e-mailadres wordt u op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. 
 
Kan ik zelf een bezorgtijd kiezen?
Helaas is dat niet mogelijk. Via de mail kunt u de actuele tijd zien wanneer uw pakketje wordt bezorgd. 
De pakketten worden op woensdagavond en vrijdagavond bezorgd van 17:00 tot 22:00 uur. Tussen 16:00 en 16:45 uur ontvangt u uw  persoonlijke track & trace-code. Hiermee volgt u het pakketje tot op 30 minuten nauwkeurig. 
 
Wordt er door heel Nederland bezorgd?
Het bezorgbedrijf Red je Pakketje levert overal in Nederland behalve de Waddeneilanden. Mocht u interesse hebben in producten van Bronckhorster Beef en u woont op de Waddeneilanden of in omliggende landen zoals Duitsland of België neem dan even contact met ons op. 
 
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?

Mocht het toch voorkomen dat u niet thuis bent op het moment van bezorgen, dan zullen wij het pakketje bij de buren afleveren en hen er op wijzen dat er gekoeld voedsel in het pakket zit. 'Red je pakketje' laat weten dat het bij de buren staat door middel van een notificatie via de Track & Trace code. Mochten uw buren ook niet thuis zijn dan wordt het pakket dezelfde avond door Bronckhorster Beef opgehaald bij het distributiecentrum en gaat het terug de koeling in. We willen onze klanten graag attenderen dat het om koelproducten gaat en het pakket maximaal 20 uur buiten de koeling kan blijven.  Restitutie is helaas niet mogelijk, u kunt nog wel uw pakket voor een tweede keer laten bezorgen tegen extra bezorgkosten.

 
Er is nooit iemand thuis op de dag van bezorging, wat nu?
Als u van tevoren weet dat  op de dag van bezorging elke week niemand thuis is en het pakketje ook niet bij uw buren kan worden afgeleverd neem dan even contact met ons op. 
 
Wat als mijn pakket niet geleverd wordt?

Mocht het een keer misgaan met bezorgen neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als u het pakket uiteindelijk niet ontvangt door schuld van het bezorgbedrijf krijgt u altijd uw geld terug of sturen wij een nieuw pakket.

 

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

U kunt in de webshop kiezen voor verzenden of afhalen, u kunt in eerste instantie op de Woensdag of Vrijdag op afspraak tussen 14:00 en 20:00 uw pakket bij ons afhalen, dit zal later uitgebreid worden. Als u hiervoor kiest graag een indicatie van het tijdstip aangeven bij opmerkingen, ivm het gereedmaken van uw pakkket. Na de bestelling ontvangt u het tijdelijke adres van ons afhaalpunt in Hengelo (gld).


Wat zijn de verzendkosten die jullie berekenen?

Bestellingen vanaf €75,00 worden kosteloos bij u thuis bezorgd. Onder de 75 euro  rekenen wij  €9,50 euro verzendkosten. 

 

Verpakking


Hoe is het vlees verpakt?

De vleesproducten worden vacuüm verpakt, wat betekent dat zuurstof bij het vlees wordt ontrokken. Door deze manier van conserveren kunt u het vlees in de vriezer langer dan 9 maanden bewaren. Het advies is wel om het vlees eerder te consumeren. Doordat er geen zuurstof bij het product komt is de kleur van het vlees wat donkerder van kleur, maar zodra het weer in contact komt met zuurstof zal na ongeveer 10 minuten de mooie rode kleur terugkomen.  

 

Hoe wordt de bestelling verpakt? 

De producten gaan in een goed geïsoleerde doos met coolpacks die het product tot 20 uur koel houden. Hierdoor kan de bestelling bezorgd worden met ongekoeld transport. De producten worden zorgvuldig ingepakt met speciaal papier en daarna verzegeld met een  sticker zodat u weet dat het pakketje niet onderweg is opengemaakt. 

Meer informatie bij verpakken & verzenden

 

Kan ik de coolpacks hergebruiken?

  1. De coolpacks kunnen eventueel hergebruikt of gerecycled worden, maar zijn bedoelt voor eenmalig gebruik. Het is een gerecycled product en 100% milieuvriendelijk. 

Betaling


Hoe gaat het met betalen? 

U heeft uw producten in het winkelmandje toegevoegd en kunt nu klikken op 'bestellen' om uiteindelijk af te rekenen. Via iDeal wordt het bedrag overgemaakt en krijgt u meteen een bevestigingsmail. Mocht er iets mis gaan met de betaling wordt u zo snel mogelijk op de hoogte gehouden. Als u zelf voortijdig merkt dat iets misgaat neemt u dan contact met ons op.

 

Kan het alleen maar via iDeal of zijn er ook andere betaalmogelijkheden?

Op het moment kunt u alleen betalen met iDeal via MolliePayments. We zijn bezig met meerdere betalingsmogelijkheden.

 

Producten


Ik ben op zoek naar een speciaal product. Kan ik dit bij jullie krijgen?

Jazeker. Wij proberen een zo groot mogelijk assortiment aan te bieden aan de klant. Omdat de runderen bij ons opgroeien en we de producten zelf vermarkten hebben we te maken met de vraag van de consument en de verwaarding van het rund. Een rund heeft populaire delen en delen die minder besteld worden. We kunnen bijvoorbeeld niet 40 Picanha's op voorraad hebben vanwege onze kleinschaligheid en de verwaarding van het rund.  Hierdoor kan het zijn dat een stuk vlees dat u zoekt niet voorradig is. Binnenkort kunt u producten van tevoren bestellen via een reserveringslijst. Heeft u nu al interesse, neem even contact met ons op.